Böyle konularda hep 2 tip insan profili karşımıza çıkıyor:
1- Huzur islam'da. Namaza başla diyenler.
2- Kişinin ne gibi sorunlarla boğuştuğunu bilmeden, başkalarıyla kıyas yapanlar. (Örneğin, sağlığın sıhhatin yerinde, millet ne hastalıklarla boğuşuyor senin derdin ne diyenler.)
Her konuda tekrar tekrar aynı şeyleri yazmak yerine başka fikriniz varsa yazarsanız 11 sayfa aynı şeyi okumak zorunda kalmayız. Anladık, namaza başlamamız gerekiyor ve başkalarına bakıp kendi halimize şükretmemiz gerekiyor. Konuda farklı güzel öneriler verenler de var onları ayrı tutuyorum.