hocam sana tavsiyem şu olacak seni iyi anladığımı bilmeni istiyorum söylediklerimi yaparsanda büyük oranda düzelirsin.
ilk iş aile sağlığı merkezine gideceksin ücretsiz olarak kan tahlili yaptırıp vitamindeğerlerine baktıracaksın tahminim sürekli pc başında çalışmak ve güneş görmediğin için değerler aşırı düşmüş özellikle D vitamini eksikliği depresyon sebebidir diğer vitaminlerde çok önemli.bunları öğrendiğinde normal değerlere yükseltmen lazım.
daha sonra sosyal ortamlarda bulunman lazım bu bir kurs olabilir.yardım derneklerine kayıt olabilirsin etkinlikleri takip edip katılabilirsin.Arkadaş çevreni artırman sosyal olman lazım.
sonrasında kendini geliştirmen gerekiyor hayallerin ve hedeflerini bulup her gün bunlara ulaşmak için bir şeyler yapmalısın.
Şuanki durum karanlık görünse de her gecenin sabahı var bunu da aklından çıkarma.