öldüğünde bu hayattan çok daha iyi olduğunumu düşünüyorsun hele intihar ederek.
Her ne olursa olsun ister maddi ister manevi hiç bir şekilde kendi canımıza kıyamayız. Sadece rahatça nefes alıp vermeye bile razı olan insanlar var şükür edin tevekkül edin Allaha sığının. Sıkıntıları kafandaki felsefelerin ancak dua ile gidecektir.