Psikoloğa gitme zaten. Psikiyatrist senin için daha uygun olacaktır. Psikologlar daha ziyade konuşup anlaşabileceğin kişiler. Psikiyatristler bunun yanında ilaç verirler kendini daha mutlu hissetmen için. Bence denemekten zarar gelmez.