Arkadaşlar merhaba,
Opencart Porto teması kullanıyorum. Opencarta yeni başladım ama yavaş yavaş öğreniyorum gibi.
Fakat şu resim boyutlandırma işini bi türlü bulamadım. Sistem - Mağazalarda ki olmuyor hatta modüllerden portonun temasına bakıyorum orada da bulamadım. Bu konuda bilgi sahibi bir arkadaş bana fikir verebilir mi ?

Şimdiden teşekkür ederim