Hocam ciddi hasar bırakabilecek bir sorununuz yoksa, sırf kendimi bir süre iyi hissedeyim diye ilaç filan kullanmayın. 5 MG ile başlayıp 100'e kadar yolunuz var. Gün gelecek Allah korusun 100 MG yetmeyecek o zaman ne yapacaksınız? Hobiler edinin, ananız babanız dahi olsa sorun çıkaran akrabalardan arkadaşlardan uzak durun, mali durumunuzu analiz edin, evcil hayvanlarla aranızı iyi tutun, şehir değiştirin gerekiyorsa iş değiştirin ama asla asla intihar vs düşünmeyin. Gencecik adamsınız ya.. Ben böyle bir buhranlı zamanımda - param da olmadığı için psikolog'a gittim. Hani şu devletin parasız SSK psikoloğu ve sizi 3 dk dinlemiyor. Neyse kapıda doktoru bekliyoruz. 4 kişiyiz. Birinin kardeşi balkondan atlamış çocukta hasar kalmış ağır ilaçlar kullanıyor, diğer kapalı bir teyzeydi kızı teknede yanarak ölmüş diğeri de gencecik bir kızdı o da otomobil kazası geçiriyor ailesi nişanlısı herkes ölüyor bir bu kurtuluyor. 4. de bendim. Sırf kendimi kötü hissediyorum diye gelmiştim ve bu 3 arkadaşı dinledikten sonra kendime kızdım. Ne sorunları olan insanlar var diye.