İnithar bir son değil ki gerçek hayata bir başlangıçtır. Ama nasıl intihar ettiysen o şekilde bir eziyet görürsün. Mesela kendini astın diyelim çırpına çırpına kabir de azap göreceksin yüksekten atladın diyelim o iç organlarının yer değişimi, basınç beyini kontrol edememen vs.vs bence gereksiz