Burada herkes hayat hikayesini anlatsa da kimse kimsenin içine su serpemez. Herkesin bir tahammül eşiği var, kimisinin yüksek kimisinin düşük. Acınacak kadar düşük olanlar da var, tapılacak kadar yüksek olanlar da var emin olabilirsiniz. Neler yaşadığını bilmiyorum ama her zaman senden kat be kat kötülerini yaşayıp hala mücadelesini sürdürenler var dostum. Ben de mesela kendimi AROG'daki Arif gibi hissediyorum, sanki 1 milyon yıl öncesine gönderilmişim de etrafımdaki cahil cühela maymunlara insan olmayı öğretmeye çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Birisinin bir lafı vardı; "Bazı insanlar 20 yaşında ölür, 80 yaşında gömülür" gibi birşey. Uzun zamandır buna %100 katılıyorum ama mücadelemi de bir yandan sürdürüyorum şahsen.