Dostum Bipolar (Duygu-durum bozukluğu) hastası olabilirsin belkide. önce psikoloğa sonra o gerek duyarsa psikiyatriste gitmelisin. hiç bir hastalık maneviyat zırvalıklarıyla çözülmez, mutlaka doktora gözük hiç bişey kaybetmezsin