Arkadasin yada arkadaslarin sorunu psikolojik degil ve disardan ilk bakanin tepesi atiyor ister istemez ve ne yasadiniz sorusunu akla getiriyor
Bir insan bisey yasadi diye bunlari dusunmesi gerekmiyor ama bu tip insanlarin sorunu guncel 3 harfli sorunu ve onerebilecegim en iyi cozum de;
Bos durmayin magara veya karanlik yerlerde define arayin hem kolay define bulursunuz hemde olum yada intihar mevzusunu unutursunuz...
Ha unutmadan bu tur olaylar nedensiz ve ivir, zivir yere adam oldurme gibi yayginlasacak olup bir kiyamet alameti oldugunu beyan etmek isterim. Cunku insan mantiginin kaldiramadigi yaw nasil olur yada ne olduda boyle oldu yada insanlarin aklinin almadigi cogu sey zaten kiyamet alametidir
Simdi burdaki bu kadar kisi bu durumu niye hala anlayamiyor bu yuzden vay halimize diyerek etkili bir sekilde guldugum gibi konu sahibinede bazi insanlari bi nebze uyandirdigi icin tesekkur ediyorum
Darisi kendini akilli sanan ve kendisini sonsuza dek ya nasil olsa islama geliriz dusuncesi guzel insanlarimiza
Ayrica psikolog yada psikiyatri diyenler ayni su ornegi veriyorlar;
Birini biri oldurdu ve oldu bitti.
Aslinda olan sey adamin eceli geldi ve azrail canini aldi o biride buna sebebiyet...
Olaya genis acidan bakin lutfen