Dostum ben 5 aydır evde yatıyorum ayak kırık ondan önce yaşadıklarımı anlatsam roman olur okursun.
Ben intahar etmeyi asla düşünmedim, kendimi aciz hissettiğim zamanlar bile çözüm üretmeyi seçtim.
Hayatında olumlu giden bir şey yoksa kendine "neden?" diye soru sor.
Emin ol en mutlu insanımızın bile türlü problemleri varken gülmeyi tercih ediyor.
Sorunlarınla yüzleş, çözüm üret.
Hayata 1 defa geldin iyi değerlendir.
Gez, toz, eğlen..