Kardeşim ne intiharı , o kadar aldığı oksijeni hak etmeyen insanlar varken ne intiharı ? Gel Ukrayna'da misafirim ol sana insanların 150 dolar maaş ile nasıl deli dolu yaşadıklarını bizzat kanıtıyla göstereyim. Benim son zamanlardaki yaşadıklarımı yaşasan demekki , şükür maddi açıdan bir sıkıntım yok ama bu aralar neye el attıysam kuruyor , son 2 yıl içerisinde 2 def farklı iş denedim olmadı , Coin alayım dedim girdiğimden 1 hafta içerisinde piyasa çöktü , ama zerre umrumda değil çünkü insan çabaladığı sürece birşey yapabilir. Elinde altın gibi her yerde üstesinden gelebileceğin mesleğin var , spor yap kardeşim spor bazı şeyleri unutturur ve güçlü olmanı hissetmeni sağlar. Ayrıca bu ara haberlerde durmadan Mavi Balina intaharları benzeri haberler görüyorum , Coin olayında her şeyini batırıp intaharı düşünen nice insan vardır. Ben her zaman batmak , dibe gitmek tekrardan en üste çıkmak için bir başlangıç diye görürüm. Aksine yerinizde sayıp monoton bir hayat yaşayıp hayat enerjisi olmadan yaşayıp yerinde saymaktansa dibe vurmak emin ol daha iyi ,çünkü o zaman sıfırdan çıkma azmi gelir insana. Senin ve ailenin sağlığı yerindeyse bence hiçbirşeyi takma kafana.