Yav adamlara bak. böyle konuları görünce cinlerim tepeme çıkıyor. Ne yaşadınız arkadaş siz intiharı düşünüyorsunuz?

Eliniz ayağınız mı yok? Ananızı babanızı mı kaybettiniz? Borç batağında mısınız? Kardeşinizi sevgilinizi mi kaybettiniz? Sakat mısınız? Eviniz mi yok? Sokakta mı yaşıyorsunuz? İnsanlar tarafından bir ayıbınız yüzünden dışlanıyor musunuz? Ailenden biri yada sen kanser falan mısın?

Ne ulan sizin derdiniz? İntihar edecekmiş. Bir cacık yapamaz öyle avel avel bakarsın ekrana.

Yazık yahu hiç mi vicdanınız sızlamıyor ne halde insanlar var. Bir gün olsun isyan etmemeye çalışıyorlar bizimkilere rahat batıyor anasını satayım. Neymiş efendim hayattan zevk almıyor can sıkıntısı intiharı düşündürüyormuş.