Yediğin, içtiğin, yaptığın hiçbir şeyden tat almadığını söylemişsin ancak daha yapmadığın, zevkine varamadığın bir çok şey olduğuna eminim. Eğer bu düşünceden uzaklaşmazsan yapamayacaksın da. Neden daha yapamadığın şeyleri yapmaya çalışmıyorsun? Hem böyle bir durumda sadece kendini değil, aileni de düşünerek hareket etmelisin. Sonuçta senin kendini sevdiğinden daha çok ailen seni seviyor. Arkadaşların, dostların seviyor. Psikologa gittiğinde neden bu tarz düşünceler içerisinde olduğunu ispat etmene gerek yok. Sırf içini rahatlatmak için bile gidebilirsin.