YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durumdaydım, beni maneviyatta kurtarmadı.
Doktor prozac diye bir ilaç yazdı gerçekten çok faydasını gördüm.
Bırakalı 1 ay oldu şimdi daha beter durumdayım ama o istek gelmiyor, en azından ilaçlar umursamamayı öğretmiş.
Profesyonel bir destek ve ilaç tedavisi öneriyorum fakat kesinlikle kafanıza göre ilaç kullanmayın doktorun tavsiyesine göre kullanın.
Hocam bu tarz ilaçlar psikolojik etkiden başka bir şey değil bence sonuçta hastalık değil ilacı içinde düzeliyorum sanıyorsun benim düşüncem bu şekilde