Ya sunu anlamanız lazım fiyatı btcturk belirlemiyor.. fiyatı kullananlar belirliyor ben oraya 3.10 dan satış koysam sen 3.10 dan alırsın.. ben ne koyarsam sen onu alırsın..
Peki sadece anlamak için soruyorum, BTC 3.42'den gösterirken millet genelde buna hiç bakmayıp normal dünya kuru üzerinden mi işlem yapıyor. Bir tek ben mi BTC'nin gösterdiği rakamı ciddiye alıyorum?
Mesela grafiklerine de baktım en düşük 0.89$'dan işlem gördüğü ve şuanda 0.90$ olduğu yazıyor. O zaman BTC'de işler dünyadaki XRP birimlerinden farklı başka bir birimde mi ilerliyor sanki. Burada saçma bir durum var. bilen varsa ve açıklarsa sevinirim.