Takımınızda değil eğer lobinizde hileli biri yakalanırsa rütbe düşersiniz.Hileli adamla oynama sende, hesabın yeni olduğu için seçkin değil muhtemelen seçkin hesap ile oynarsan hile gelme olasılığıda düşük.Diğer bir konu ise ben emeğimle bir yerlere geleyim diyosan cidden globalim diyorsan o zaman geç faceit veya esea ya oyna ne diye mm sunucularında vakit kaybediyorsun ki.Hile hiç bir oyunda engellenemez valve bunu bildiği için bir çalışma yapmıyor overwatch gibi bir sistem kurmuş milletin karar vermesini bekliyor kaybettiğin o hileli maç daha sonra sana zaten win olarak geliyor.Sistemi bence çok güzel kurulmuş isyan edeceğinize biraz anlamaya çalışmanızda fayda var.
Bazı arkadaşlar pubg geç felan demişler emin ol csgodan fazla pubgde hack var.Çinlilerin %80 hile adamlar oyunu ucuza alıyo banlansalar bile 5 dk sonra yeni hesap alıyorlar.Şunu bizim milletimiz anlayamıyor hile hiç bir oyunda fixlenemez veya engellenemez.Sonuçta ne oyunu olursa olsun bunun memory kısmı okunabilir ve ters mühendislik ile hile yapılabilir.
Aynı şeyden bahsetmiyormuyuz hocam ? Hile her yerde adamın hileli olduğunu anlasam zaten girmem. Oyun içinde bile belli etmiyorlar. Hesap yeni seçkin değil. Seçkin yapana kadar Kaç maç geçiyor. Pubg 'deki hile oranı daha düşük bundan %100 eminim. Bir maçta 100 kişi varsa maximum 2 kişi hiledir. CS GO da abartısız söylüyorum ortalama olarak bir maçtaki 10 kişiden 3'ü hile.