1. ve 2. Sistemlerdeki herşey 1 Mart'tan önce tek bir hesapta toplanacakmış hocam aktarım işi için plan yaptıklarını söylüyorlar ya kullanıcıya bırakıp site içi aktarım yapacağız diyor yada biz onay usulü yapacaz diyorlar. En kötü ihtimalle her hesaba withdraw v.b seçenek sunup aktarım yapabileceksiniz dedi.
teşekkkür ederim hocam sağolun