Bunun sebebi burdaki kişilerin freelance olarak çalışması.Yani demek istediğim bu forumdaki arkadaşlar aslında ajanslardan daha kötü iş yapmıyor. Sonuçta şirket olduğu zaman hemen altında ki çalışanların ücretleri hem vergiler vs. vs. bir ton ücreti var. Bana kalırsa ücretler alt seviyelerde. Coder olmak zor iş, ben bu işlerden anlamasamda tanıdıklarım sayesinde gerçekten bu ücretlere hak veriyorum.