sikke yüzyıllar önce atalarımız tarafından kabul görülmüş ve kullanılmış bir para birimidir. bence ismide vizyonu da güzel. kaçarı da yok başarılı olacak.
o alay eden yakışıklılar sikke 20/30 kat değerlendiği ah vah keşke edip treni kaçıracak bence!
bu mesajımı beğenebilirsiniz ah vah keşke zamanı geldiğinde...