o kadar zor da değil deyince olmuyormuş dimi hocam
e ticaret zordur senin işler bürokratik işler
istanbul da olsan yardımcı olurdum sana

xml falan uğraşmayın ufak hedefler ile niş alanlara yönelin sirkülasyonu olan alanlar epey fazla var