waenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk mesajda sert konuşmuştum sonradan düzeltme yaptım keşke 1 dakika bekleyip alıntılasaydınız Oyunu oynarken hile kullanmadığım taktirde haftalık ban ve rütbe düşüleri sık sık yaşamıştım. Sırf oyunuma gelen hileci kişiler yüzündendi, sinirimi bu yüzden maruz görün iyi akşamlar dilerim.
Estağfurullah sonuna kadar hakilisiniz ama cs oynayan bilir prime hesap diye bişey var nerdeyse karsina hic hile cikmiyor. Bu arada halen oynuyorsaniz rutbem global isterseniz 1 2 maç atariz



EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılışta reklam kapatayım diyorum yine reklam. Reklam reklam reklam. Ben kapattım bakmadım bile. Önce biraz hit yapsanız da reklamı sonra ekleseniz sanki daha mantıklı gibi.
Evet kaldirmayi düşünüyorum en azindan site temeli oturana kadar.