Teşekkür mu etsem bilemedim ama bende aktif olarak csgo oynayan bir insanim inanin hile kullanan çoğu kisi vac yiyor zaten. inede tesekkur ederim.
Lanet etme sebebiniz bastaki reklam mi aciklar misiniz ?
İlk mesajda sert konuşmuştum sonradan düzeltme yaptım keşke 1 dakika bekleyip alıntılasaydınız

Oyunu oynarken hile kullanmadığım taktirde haftalık ban ve rütbe düşüleri sık sık yaşamıştım. Sırf oyunuma gelen hileci kişiler yüzündendi, sinirimi bu yüzden maruz görün iyi akşamlar dilerim.