kampanyasozluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam suprnova da worker oluştururken password kısmına istediğimiz şifreyi yazalımmı
Tabiki yazabilirsiniz ben genelde x yazıyorum çokta önemli birşey değil o. videolu anlatımı da ekledim