AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Z4 çöp, beş para etmez.
Neden çöp peki?

sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş daha çok spor araba baktığı için dedim
Aslan besleyen yemine bakmazmış. z4'e verilen paraya yazıktır bence helal beygirli evo varken
Z4 Dışarıdan ve içeriden çok beğendiğim bir model. Range Rover da ilgimi çekti ama çok yakar gibi düşünüyorum.