Neden çöp peki?
Arkadaş daha çok spor araba baktığı için dedim

Aslan besleyen yemine bakmazmış. z4'e verilen paraya yazıktır bence helal beygirli evo varken
Z4 Dışarıdan ve içeriden çok beğendiğim bir model. Range Rover da ilgimi çekti ama çok yakar gibi düşünüyorum.