white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben zamanında para verip almıştım. Evet güncellemeleri alamıyorsun ve ilk indirdiğin dosyayı saklaman gerekiyor. Yani lisansın yeni sürümleri desteklemiyor.

Memnun muyum çok memnunum ayrı konu..
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Güncelleme alamadıktan sonra ne anlamı kalacak orasını anlayamadım.s Para veriyorsun ertesi gün hdd yandı ee ne olacak ? Tekrar indiremiyorsun. Bana bu kısımlar biraz saçma geldi açıkçası. Pakete eklenen o eklerde yazanları görmesem şimdiye çoktan almıştım ama bir güncellemeyi esirgeyen uygulama para tuzağı gibi geliyor.