Tüm movavi uygulamalarını içerdiği için 100 lira para değil verilir ama bazı soru işaretleri kaldı kafamda açıkçası. Pakete 37 küsür liraya bir ek gelebiliyor program cd'sini adrese kargolayabiliyorlarmış. Birde 21 küsür liraya 2 yıl içerisinde dosyaları tekrar indirebilme seçeneği eklenebiliyor, bu paket acaba tekrar indiremiyor muyuz ve güncellemeleri alamayacak mıyız gibi bir endişe yarattı. Video Editörü ile yapılmış bir video örneği yollayabilir misin? Diğer uygulama/programları da kapsamlı duruyor bilemedim şimdi
Ben zamanında para verip almıştım. Evet güncellemeleri alamıyorsun ve ilk indirdiğin dosyayı saklaman gerekiyor. Yani lisansın yeni sürümleri desteklemiyor.
Memnun muyum çok memnunum ayrı konu..