Biraz baktık teamviewer ile kısacası arkadaş, plesk paneli olan bir sunucu almış, godaddy'den sadece domain almış, ns ekle diyoruz ilk resimdeki gibi kullanılmıyor diyor, plesk panelde ns1 ns2 ve 2 adet a kaydı oluşturup update yaptık tekrar godaddy'e döndük yine kullanılamıyor diyor, beklemek mi gerek sonramı tekrar denemek lazım anlamadık, altı üstü bi domaine sunucu bağlayacaz ne detay var ne yardım var sadece kulanılamıyor diyor o kadar saçma bir durum. Ayrıca zaten olan nslerde silinmiyor, ekle diyorsun kullanılamıyor diyor, kullanılanı ayarladık sitelerden bakarak gene olmadı öyle kaldı şimdilik.