Ben direk enparaya iletiyorum böyle siteleri hemen güvenlik birimi ilgileniyor.
hediye mediye kaparız diye
Ben gönderdim yazık birileri mağdur olur diye korkuyorum.Zaten ilettimde ilgilenecekler

Birileri mağdur olmasın bundan başka hiçbirşey beni mutlu etmez.

İhbar ettim.
TC. No ve şifreye küfür yazıp duruyorum...
Hocam ben ilk ihbar ettim sizde edin iyi olur bir de sitede ssl bile var