rica ederim, takıldığınız bir nokta olursa mesajımı alıntayarak konuyu güncellerseniz yardımcı olmaya çalışırım
Hocam tekrardan merhaba takıldığım bir kaç nokta var birincisi "Visual Comproser" uyumunu nasıl yapabilirim ikincisi Portfolyo üzerindeki filtre konusu bunu nasıl çözebilirim