29 dolarlık aylık abonelik de veriyorlarmı hocam. Her şeyi indirebiliryorsun falan. Yani ben de pek güvenemedim. Tema olsa alırdım fakat Eklenti sonuçta sürekli güncellenen bir şey. Sadece 6.3 versiyon'nu satıyorlar o da dezavantaj ama ne bileyim fiyatı da çok cazip geldi 90 dolar nerde 15 dolar nerde ..
Hocam, ne tema ne eklenti böyle yerlerden alınmaz. GÜNCELLEYEMEZSİN.. ikisi de açıkları ve geliştirmeleri olan şeyler..
Mesela YOAST hiç alınmaz böyle yerden..Kendini sürekli googla göre geliştiren bir eklenti.. mesela YOAST en sonki verisyonda meta etiketleri kaldırdı. 7 yıldır güncellenmediğini söyledi mesela..
Böyle yerler, ya bulunması zor eklentileri bulup ***** vs dağıtırlar yada temiz olarak!!! satarlar... Ama burdan 15 dolara yoast alacaksan sana iki tavsiyem var...
1- 15 dolara bir sokakta gördüğün hayvanlara mama al.
2-Yoastın free versiyonunu kur.
3-Hayra geç, belaya bulaşma