Hocam pek güvenilir gelmedi... Kuvvete muhtemeldir ki, warrez eklenti temeları satıyor olabilirler...Neredeyse 6'da 1 fiyatına imkansız...
Belki yine de alan kullanan vardır.
29 dolarlık aylık abonelik de veriyorlarmı hocam. Her şeyi indirebiliryorsun falan. Yani ben de pek güvenemedim. Tema olsa alırdım fakat Eklenti sonuçta sürekli güncellenen bir şey. Sadece 6.3 versiyon'nu satıyorlar o da dezavantaj ama ne bileyim fiyatı da çok cazip geldi 90 dolar nerde 15 dolar nerde ..