Arkadaşlar kafama takıldı.
S7 edge 3600mah s7 ise 3000mah pile sahip ancak aynı telefon bunlar sadece birisi kavisli birisi düz ekrana sahip.
Mantıken düşününce mah büyük olması telefona olmaması gibi bir durumu olamaz sanırım.
Siz ne düşünüyorsunuz? Telefoncu veya servis olan var mı aramızda?