Merhabalar Ben Azerbaycanda yaşıyorum ve Türkiyeden ödeme almak biraz sıkıntı benimde birlikte çalışıp ödemelerimi alabilecek sonra 10% komisyonla keserek bana gönderebilecek arkadaş arıyorum . Üyelik yaşı ve Ticaret puanı önemlidir.
selam, webmoney satanlardan yaz biriyle anlaş güncel kurdan wmz al. Ben öyle yapıyorum. 10TL'de olsa alabiliyorum, ama yüksek miktarlarda bir garanti hesabı olan bul 100$ -3 dolar tarifiyle western union'dan göndersinler.