Ücretsiz satılan birşeyi ne diye paraya satıyorsunuz ki?
Site üzerinden arkadaş sadece iframe çekerek işlem yaptırıyor.
https://venro.ru/ üzerinden ücretsiz beğeni işlemi yapabilirsiniz arkadaşlar
Kendileri yapsınlar o zaman hocam ben panele döküp "20 TL" 'ye satıyorum milyarlara satıyormuşum gibi davranmayın. bazı yorumlarda bahsettim ordan çektiğimi. ücretsizinide paylaşmıştım zaten bu admin panellii olanı boş konuşmayın lütfen.