Uhud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azerbeycanda ziraat bankası var, kullanabiliyorsunuz sorunsuz. geçen sene açtırdım hala duruyor
Bilginiz için teşekkür ederim. Sizden duydum .İnceleyeceğim.