ReMo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Ben Azerbaycanda yaşıyorum ve Türkiyeden ödeme almak biraz sıkıntı benimde birlikte çalışıp ödemelerimi alabilecek sonra 10% komisyonla keserek bana gönderebilecek arkadaş arıyorum . Üyelik yaşı ve Ticaret puanı önemlidir.
Azerbeycanda ziraat bankası var, kullanabiliyorsunuz sorunsuz. geçen sene açtırdım hala duruyor