DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer bir olasılık, kare şeklinde köşe kısımda 4 pin girişli ATX kablosu var. Onu çıkartıp, yuva içerisine bir bakar mısınız? ATX girişi yanmış olabilir.
Monitöre takılan VGA girişli kablonuz arızalanmış olabilir, onuda denemek lazım.
( İşlemci dahi yanmış olabilir ) elinizde yeterli malzeme olsa 5 dakikada sorunu bulabilirsiniz. Fakat elde malzeme olmadığı için hepsini deneme şansı bulamazsınız.
Problem heryerden kaynaklı olabilir. Kimse kesin şurdan diyemez, tek tek denenmesi gerekiyor her parçanın.
( Anakartınızın üzerinde bulunan, transistör'ler dahi şişmiş aşınmış olabilir. )
aynen yeterli malzeme olsa çözücemde dediğiniz ihtimallere bakayım teşekkür ederim yorumunuz için