diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kosgebde var hibe olayı
Önce kursa kayıt için gidip öngörüşme yapıyor daha sonra kursa başlıyor ve sonra girişimcilik belgesi alıp proje hazırlayıp kosgebe sunuyorsunuz. Onaylanırsa kosgeb işinizi kurun faturaları iletin hibenizi verelim diyor ben biraZ özet geçtim. Detayları kosgeb sitesinde bulabilirsiniz
Gerçekten teşekkür ederim. Bana işkur dediler arıyorum arıyorum bulamadım.