Merhaba, anakart kendini kilitlemesi gibi bir şey varmış galiba bilgisi olan var mı? Dün bilgisayar bir anda kapandı, açtığımda ekran ışığı yanıp sönüyordu, biraz uğraştım açılır hale getirdim.
Bu sefer ilk açılış ekranı geliyor fakat ekran geri gidiyor. Ek olarak açma düğmesine basılı tuttuğumda power off işlemini yapmıyor. 2 RAM var RAM'leri tek tek denedim açılmadı. Ekran kartından mı kaynaklı diye onboarda taktım açılmadı. Anakart kendini kilitlemiş olabilir mi? Sizce sorun neyden kaynaklı olabilir fikri olan var mı?Bir sürü farklı çözüm denedim çözemedim. Farklı harddisk denedim, çözemedim. Yardımcı olabilecek var mı?