Merhaba, imzamda bulunan araba blogumuzdaki, logoyu revize ettirmek, biraz daha geliştirmek istiyoruz. Zamanında basit bir şekilde ortaya böyle birşey çıkardık. Aynı şeye bağlı kalınarak, biraz geliştirilmesini istiyoruz. Ayrıca tshirt vb baskıda da kullanabileceğimiz için yüksek çözünürlükte olması gerekiyor. Yardımcı olabilecek arkadaşlar, pm atabilir.
Bütçe: 20-25tl
Teşekkürler