Şu soldaki fotoğraf çok değil, 7-8 öncesinden. Sağdaki ise geçen seneden.



Karadenizliyim. Trabzon-Giresun karışık.

Karadeniz insanı kafayı falan yemedi. Karadeniz insanı kendi memleketine kendi elleriyle ihanet ediyor. Memleketi bir bir satarak, güzellikleri mahvederek yapıyor hem de bunu. Geriye dönecek hiçbir güzelllik kalmayacak.

Sadece ufak bir örnek olan Çamburnu'nun geldiği hale şu belgeselden bakabilirsiniz. Cidden cennet olan Çamburnu'na Çamburnu'nun evlatları bile giremez hale geldi *** kokusundan. Geçen sene de ormanı yakıp Katarlılara peşkeş çektiler )


https://www.youtube.com/watch?v=MJmFQLOB2bA


http://www.beyazperde.com/filmler/film-194182/