MiraHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef bizim memlekette memursan yada atalardan dedelerden bir destek kaldıysa anca geçinebiliyorsun. Giresun'luyum ve dünyanın en güzel fındığı bizde olmasına rağmen sattığınız da para etmiyor. Marketlerde 40tl verdiğiniz 250gb iç fındık üreticiden 8-12tl arası alınıyor. 10tl ve üzeri ise anca yakalarsanız anlık çıkıyor. Profesyonel üretim yok. Hayvancılık bitti. Ordu ve Trabzon'da araplara bir dünya yer satıldı ve hala devam ediyor. Şahsen memleketim adına konuşuyorum Ordu ve Trabzon büyük şehir belediyelerinin kıskacında kalmış bir memleket. Millet vekillerimiz bile sahip çıkmıyor. Kağıt fabrikası vardı kapatıldı. Fiskobirlik vardı batırdılar özelleştirdiler. Fabrika yok, gelişim yok üretim yok mecbur insanlar asgeri ücrete gurbet ellerinde sefillik yaşıyor.
İnsanların elinde hayvancılık ve fındık kaldı hayvancılıkda bitti. Her yer orman, fındık para etmiyor ve atalardan kalan yerler sürekli yeni nesile paylaştıkça yerde kalmıyor ve bir aile geçinemez hale geliyor.
İlçemde akşam 16:00 - 17:00'dan sonra kimseyi bulamazsınız. Genç kimse yok.
Cennet gibi vatanımız var ama yaşayamıyoruz..
karadenizlileri cennetlerinden edenler cennet yüzü görmesin ne diyeyim ki