Konusu açılmışken senede 2-3 kere Sinop'a giderim bir kaç fotoğraf atayım ruhunuz dinlensin, belki gelmek görmek isteyenlere ön bakış olur.

https://i.hizliresim.com/NZ12bX.jpg
https://i.hizliresim.com/azGNBQ.jpg
https://i.hizliresim.com/YgNE5Z.jpg
https://i.hizliresim.com/8YdLE7.jpg
https://i.hizliresim.com/m2kN80.jpg