TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terbiyesizlik yapmanın lüzumu yok!

Soru sormuşsun, üşenmemiş adam girmiş konuya uzun uzun sana cevap vermiş. Adam senin şu ana kadar yaşadığın ömrü iki defa yaşamış, madem biliyorsun soru sorma. Soru sordun sana verilen cevaplara saçma sapan karşılık verme.
Adam sonradan cevabına ekleme yaptı daha kısaydı + uzun olması bir şeyleri değiştirmez. Aklı başında biri şu konuya baktığı zaman arkadaşın cevabının cevap değil ego tatmini olduğunu görecek. Ben diyorum lokasyon ve seo adam diyor etiket,c clas ip,tema düzenlemesi ıvır zıvır. Ben r10 u fazla büyüttüm demek ki gözümde. Çünkü ben burada karşıt görüşün çürütme değil konuyu derinleştirmek için adım niteliğinde olduğunu düşünüyordum ama yanılmışım. Adamın cevaplarının konuyla alakasızlığına ve bilgisizliğine rağmen sırf klavyeye dokundu diye alıntılayıp saygıyla cevaplamam bile yetmedi. Konuyu sonradan editlemiş ayrıca,1 cümlesine karşılıktı benim cevabım.