AVKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların düşüncelerini çürütmek yerine bence herkesin fikrine ve tecrübesine saygı duyarak dikkatli oku ki doğru nedir onu rahat görebilesin.
Dostum insanların düşüncesini çürütmeye çalıştığım yok. Adam postunu sonradan düzeltmiş ilk başta daha kısaydı zaten. Aynı senin yaptığın gibi. Adam sanki evrim teorisi ile ilgili bir şey yazmışta ben çürütmeye çalışıyormuşum gibi durum var sanacak görende. Egoist bir bilgisizin kısa sürede yüz bulup ego tatmini yapma çabasına cevap verdim. Benim yaptığım şey muhalefet değil eğer onda bilgi varsa daha fazlasını vermesi için girişimdi.