6-7 yıl önce herşey çok iyiydi, tek benim de gözüme takılan sorun ve tek şikayet konusu destek taleplerinin geç kalmasıydı.
Uzun bir süredir iyi hizmetin üzerine destek talebi sorunlarını çözdüler, ders çıkarmayı bildiler diyelim kısaca.
Bu yüzden, gelişmeye açık ve yanlışları düzeltmeyi bilen firmalar her zaman en iyi yerlere ulaşır. Ben de memnunum kısaca.