Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Akyazı mahallesindeyim. Nerdesiniz zevkle ederim Buyur gel hanım sigara böreği yapıyor, yerük veya işin rengini değiştirip sahilde bişiler içerük Bu arada Türk Telekom'da çalışıyorum her zaman da beklerim Ama kesin görüşelim Hatta varsa başka ordu'da olan bi buluşma düzenleyelim
Aynen güzel olur, ben fatsa'dayım çok iyi olur hep bir araya gelirsek. Fikir üretiriz