Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok şükür buralardayız gitmedik bi yere ^^




Bu arada Karadeniz'in İncisi " ORDU " ya yolunuz düşerse kapımız açık arkadaşlar. Zevkle misafir edebilirim Bir kapınız da burda var
aha ben ordu'dayım et hadi beni misafir