AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Evet hocam dogrudur.
Siz bu şekilde borsaya aktardınız mı hocam? bir yerde bu şekilde olmadığını, sadece etheriumwallet hesaplarına atıldığını okudum.

Bende de 1.8k var biraz temkinli yaklaşmak istiyorum açıkcası pekte anlamıyorum bu transfer işlerinden.